petek, 21. marec 2014

Petkova barvna inspiracija


Kako hitro tečejo dnevi. Včasih me je tega kar malo groza, po drugi strani je pa lepo ko je spet petek, ane?
Danes sem za petkovo barvno inspiracijo izbrala tole "kulsko" otroško sobico. Všeč mi je preprosta oprema in pisani boho tekstilni dodatki. Pisani in cofasti puf bi z veseljem posvojila, ravno tako orientalsko blazino prislonjeno ob vogal sobe. Moj okus je ena taka neobičajna mešanica preproste skandinavske beline oziroma monokromnosti, po drugi strani pa me prevzamejo bohemsko opremljeni prostori, polni pisanega tekstila in bogatih vzorčastih preprog. Tako me enkrat pritegnejo umirjeni beli, sivi in naravni odtenki, drugič pa močne barve in tapete z bogatimi cvetličnimi motivi. Malo nereodno je bit tako razcepljen, kar se pri opremljanju svojega lastnega doma kaže največkrat tako, da zadeve niso dokončane.
Kakšne so pa vaše smernice pri opremljanju doma?

1 komentar:

  1. Valentina, a ne, kako hudo je, če je veliko stvari všečnih:). Sploh, če se zakoplješ v kakšne revije ali spletne strani in postanejo še stvari, ki nam morda na prvi pogled niso blizu, zanimive... ali celo nujne za lastno opremo. Sama vsake toliko malce preobrnem obstoječe elemente in se poigram z dodatki...potem pa cvetim kot rožica in čakam, da bom velika in se preselimo v hišo. Tam bom svoja in takrat si omislim poplno preobrazbo.
    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši