sreda, 19. oktober 2011

Z mojega vrta


Tale pušeljc je pa čist tazadn z mojga vrta, na hitrco nabran pred prvo zmrzaljo. A ni fletkan?

This bouquet is the last one from my garden, quickly gathered before the first frost. I´s cute, don´t you think so?

5 komentarjev:

  1. perfekten! vse z vazo skupaj. naj čim dlje traja

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh kako je lep!! Jzt že dolgo nisem imela takih lepih rožic v sobi, bi si ga kr sposodla, da bi me spravljal v dobro voljo, zdej ko imamo temo in dež.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fletkan! Kako dolgo že ni nobenega na moji mizi, nimam vrta... Za zimzeleno šavje se mi zdi pa še prezgodaj. Kupila sem en lonček vresja, ki je najbrž za grobove, ampak meni je tako všeč in me razveseljuje na balkonu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zulejka, jesenska resa je meni tudi čudovita in jo imam na kuhinjskem oknu, da me razveseljuje in spominja na jesenske sprehode. Pa kaj potem če jo uporabljajo tudi za okraševanje grobov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav škoda, da je že konec takih šopkov iz vrtov. Resa je krasna za na balkon ali okno, pa v toliko lepih barvah jih dobiš, da je kar težko izbrati. Na grobovih mi pa sploh ni všeč, tako kot mačehe ne.

    Da bi ti ta šopek čimdlje zdržal.

    OdgovoriIzbriši