ponedeljek, 5. november 2012

Handmade


Lepo pozdravljeni v tem temačnem in poprazničnem ponedeljku. Nekako se je treba spraviti v pogon in odmisliti temačne oblake. Danes imam dober razlog in spet ima zasluge za to naš poštar.
A poznate to knjigo? Jaz sem jo opazila že nekaj časa nazaj in mislim, da sem recenzijo prebrala pri Holly Becker. Takoj se mi je zdelo, da je to treba prebrati in zdaj jo končno imam.

Hi my dears. How are you dealing with this dark and cloudy monday? I feel better know after our mailman visit. This is what he brought me today. Do you know this book? I saw it a while ago at Holly Beckers place and now finally I've got it.

4 komentarji:

  1. Le hitro predelaj:)
    Izgleda mamljivo in koristno! In še veliko njih...
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, knjiga res pritegne, že samo z naslovnico. Ko jo predelaš, javi če je vredna nakupa. ;)
    Si jo naročila online ali si jo morda našla kje pri nas?

    p.s. Na moji strani poteka giveaway, tako da se pridruži, če ti je všeč: http://mixtejp.blogspot.com/2012/11/giveaway-by-mikstejp.html

    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši