nedelja, 2. junij 2013

Dom in Stil mi dogaja

Klemen Brumec, slončki in račke

Takole je, ko se fotograf naveliča svojega "joba" in se zakadi v igralnico

Mehki oblački FinoFino in dekica iz Sobezrazgledom

Napis Peter/ Tina Koler in še ena zaspana muca iz Studia13

Tole slastno jabolčno pito je spekla Cinnamon and Thyme Ana

Vesnine naplavine iz Hvara in Klemenova krasna kamera

Zeliščni napitki Mateje Reš in čudovit stol iz Reciklažnice

Naslov prispevka sem napisala tako kot bi to rekel moj 13-letnik. Sicer je pa res, zadnja dva tedna se vse nekako vrti okrog Dom in Stila. Najprej je bilo na vrsti stiliranje in fotografiranje otroških sobic za novo poletno izdajo e-revije. To je delo ki ga nadvse rada opravljam in če sem ob tem še v fini družbi, potem je to čisti užitek. Tokrat smo združili moči Petra, Klemen, Vesna, Alenka, Martina in moja malenkost. Na teh snemanjih je vedno zabavno. Nekaj utrinkov ali mali "sneak peek" v ozadje dogajanja si lahko pogledate na prvih štirih fotografijah.
Zadnje tri fotografije pa so nastale na že omenjenem Dom in Stil druženju oziroma na kreativni delavnici. Fotografirala sem bolj malo, ker sem prav po piflarsko sedela v prvih vrstah in si zapisovala skoraj vse kar je imela za povedati zeliščarka Mirjam Grilc. Saj zdaj že veste, da sem nabiralka, ane? Malo sem ta svoj hobi opustila v zadnjih letih, zdaj pa me spet in vedno bolj vleče v "pehtarstvo". Poleg slikanja se mi zdi pohajkovanje po naši krasni naravi in nabiranje zdravilnih zelišč eno izmed bolj meditativnih početij.
Zelo zanimivo je bilo gledati in poslušati tudi Matejo Reš, ki nam je pokazala kako se naredi veganska torta in odlični zeleni sokovi. Zanimivo je bilo videti kako je med seboj kombinirala zelenjavo, sadje in različna  zelišča.
Super dan je bil, če odmislimo neverjetno nizko temperaturo za konec maja in dež, pravzaprav na hektolitre dežja, ki so nam ga tam zgoraj namenili. Še dobro, da je bil na prizorišču nadvse razkošen in prostoren poročni šotor, ki nas je vzel pod svoje okrilje.

6 komentarjev:

  1. ma dej no, kaj ste ble cisto vse??!?! aaaagrh!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Je bilo pa toliko bolj slastno :D
    Žal mi je samo, da me je mraz pregnal takoj po delavnicah in nisem mogla še malo poklepetati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, kako imenitno, koristno, čudovito, navihujoče, zabavno...
    Tol'k dežja v maju pa res mnogim zagode. Jupi za šotor!
    Naslednja bo sončna:)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj kolk je lepa tista speča muca!!
    in sploh vse skupaj... sem že oni dan občudovala ma nism uspela pustit komentarja...
    ja moj novi fant je zelo priden, se imamo lepo... čeprav pa... ja ne uspem puščati komentarjev itd. itd. ... najbrž se še spomniš. :)
    Aja, in hvala za tak lep komentar! prav zares*

    OdgovoriIzbriši
  5. Videt je, da ste se imeli odlično! :) Muca pa itak zmaga! :)

    OdgovoriIzbriši