četrtek, 24. november 2011

Sonceee!







Včeraj sva se s sestro odpeljali v Koper. Združili sva službo in prijetno druženje ter se, kar je najpomembneje, naužili sonca! Saj vem, da sem že malo nadležna s tem tarnanjem o megli, ampak si ne morem pomagat. Žensko druženje, sprehod po mestu, pogled na morje in malo šopinga je nadvse dobro vplivalo na moje razpoloženje. Domov sem se pripeljala pozno popoldan, prijetno utrujena od klepetanja.
V Kopru sem pustila tudi eno mačjo druščino, ki vas od zdaj naprej čaka v Re-Gallery.

Yesterday my sister and I went to sunny Koper. We have joined work and duties with pleasant atmosphere and female conversations, most importantly, we enjoyed the sun! I know that I am a little bit boring with constant complaining about the fog, but I can not help it. Hanging out with girls, walking around the city, view to a sea and some shopping made a very good effect on my mood. I came home late afternoon, bit tired from a pleasant chats.
From now on some of my cats are available in Re-Gallery in Koper.

Mačja druščina je na voljo v koperski Re-Gallery




6 komentarjev:

  1. res nam sonca zadnje tedne ne primanjkuje:)

    in vidla si našo disko šumečo penečo županovo kroglo;DDD

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaa kok je lepo :)))) moje sanje,moj dom :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe fotografije. Veseli me, da muce pohajkujejo po celi Sloveniji...:) Super, super!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito, a čeprav kratko potepanje.
    Verjamem, da bo muckom na obali luštno...

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljena Sabina, si prvič pri meni, ane? Vsekakor dobrodošla.
    Ja res je blo slatko in kratko in se je zelo prileglo. Če dolgo ne vidim sonca postanem malo mračna, kar mi niti malo ne ustreza.
    Mucki so pa v Re-Gallery lepo spravljeni in čakajo na nove dogodivščine, brez dvoma jim bo luštno :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Pridi v Izrael, tu imamo sonca ne pretek! :)
    Srecno z mucki v novi trgovini!

    OdgovoriIzbriši