petek, 8. junij 2012

Hip hip huraaa!


Hip hip hura spet za našega poštarja (ko bi vedel, kako pogosto ga omenjam :)), pa za super punce, kolegice blogerke in prijetna snail mail presenečenja, ki se kar vrstijo. Tole moram deliti z vami, pa ne zato, da bi se važila, ampak ker se mi zdi res tako zelo lepo.
V sredo me ni bilo doma, šla sem v Maribor, malo povohat kulturno prestolnico, se srečat s prijatelji, zvečer pa na gledališko premiero režiserja D. Jovanovića Krojači sveta - Funeral Fashion Show. Domov sem prišla pozno ponoči in se le zvrnila v posteljo. Uživala sem ob dejstvu, da sem popolnoma sama doma in bom zjutraj lahko spala kolikor želim ter da bo jutro po dolgem času čisto samo moje in zame.
Ko sem si šla zjutraj (dopoldan) skuhat kavico, me je na pultu nestrpno čakal tale paketek, ki ga vidite zgoraj. Notri so bili slastni malinovi makroni, ki jih je spekla in lično zapakirala draga Zulejka. Zraven je bilo še pisemce, ki je bilo tako prisrčno, da mi je bilo kar malo nerodno. Saj veste, da je Zulejka pred kratkim rodila krasno punčko Lilo in ob vsem tem še najde čas, da speče piškote in razveseljuje druge ljudi. Medtem ko se mi je en makronček topil v ustih, sem šla do nabiralnika pogledat, koliko novih računov se je spet nabralo in kakšne nad-super akcije se nam v prihodnjih dneh obetajo v trgovskih verigah.
Med vsem omenjenim je bila tudi čisto posebna kuverta, lično napisana in ozaljšana z štampiljkami, namenjena meni!


Veliko je obetala in lahko si mislite, kako sem odhitela nazaj v kuhinjo po nož, da jo previdno odprem. Notri je bilo spet res lepo in osebno pisemce in gospod Hinko Smrekar!!! Narisala in poslala mi ga je super nadarjena umetnica in blogerka Ana Maraž. Tolk je blo lepo, da sem se morala kar malo uščipnit in popit še en požirek kave.



Hinkota sem takoj spravila na varno, v bel Ikein okvirček, mu dodelila začasno mesto na našem štoru, potem sem pa še kake pol ure počasi srebala kavo, jedla piškotke in ga občudovala. 
Popoldan, ko sta prišla otroka in še sosedova dva, so piškotki izginjali eden za drugim, zadnjega sem komaj uspela rešit za ata, ki se danes vrne domov :).
Skratka, punci, res imata neverjeten tajming in super sta! Ta vikend bom pa zares dobre volje, vam, dragi moji, pa tudi želim en vesel in sončen vikend.


Hip hip hura is ment for our Mr. Postman (if he only new how offten I mention him), for super girls my colleague bloggers and for lovely snail mail surprises, wich are quite  frequent this last mont :).
 On Wednesday I was not  at home, I went to Maribor, actual European  cultural capital, to  meet some  friends and  to attend the theater premiere Krojači sveta  - Funeral Fashion Show, directed by D. Jovanovic. I came home late at night and just fell ito my bed. I enjoyed the fact that I'm completely alone at home and I am able to sleep as long as I desire and that the morning will be,after quite a long time, mine all mine. 
When I woke up and went downstairs to make some coffie I find a lovely package on the kitchen counter waiting for me to be opend. Inside the lovely decorated box there where delishious raspberries macrons, baked by lovely Zulejka. She allso wrote me a nice message that made me allmosts embarrassed. You se, she just gave birth to her first child lovely girl Lila and she find some time to bake and make other people happy.
While one of macrons was melting in my mounth, I went to check the mailbox. Betwen all the bills and  commercials there were one envelop that emidiatly drove my attention. When I opend it I just could not belive how lucky I am. There was a lovely letter and hand drawn illustration by super talented artist and a blogger Ana Maraž. I was instantly overwhelmed with enthusiasm and quickly put Hinko in my Ikea frame, just to make shore he is safe.
Then I finished my coffie, eat raspberrie macrons and admired my new framed art. In the afternoon wen kids came from scool and kindergarten and the neighbors kids jined, they allmost eat all cookies, i hardly managed to save one for my man who is coming back home today :).
Thise girls have icredible timing and I sencirely think they are really great! I´am going to enjoy this weekend and I wish the same for all of you too.
 

12 komentarjev:

  1. Oh, kako si luštno napisala! <3 In kako fino jutro si imela! Dobra karma, kajne?;) In Hinko Smrekar! Love it!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako lepo! Res luštno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit dan!
    Luštna darila, lušten zapis!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si pofotografirala svoja presenečenja. Poštarji, pa so nam včasih že najbrž kar fouš za vse paketke :))).
    Lep vikend

    OdgovoriIzbriši
  5. KAKO ZELO ZELO LEPO!!!! Kjut and i love it. POSITIVE, POSITIVE vikend, poln ljubeznive družbe, smeha, čvekanja, posadanja okoli žara, ter pitja dobre rujne kapljice.
    Vreme pa nas že ne bo ugnalo, pa čeprav je tako morbidno in sluzasto nad Mariborom, da je kar joj. Wiiii kak lepi post!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čaroben uvod v nov dan!!! Za poletet....

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW, nad darili, fotkami in tvojim zapisom. Kako lepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. moj poštar se zmeraj smeje nad polepšanimi kuveratami in paketki:D
    krasna darila.

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa je bilo čarobno jutro! Želim ti, da bi imela še več takih začetkov dneva... joj ti paketki mene vedno na rob solz spravijo :) hihi, res me ganejo...že od nekdaj imam rada pisemske pošiljke, če je pa v njih še kakšen dodatek poleg pisma, pa še toliko bolj! :)

    OdgovoriIzbriši