torek, 12. junij 2012

Dom in Stil / Home and Style

foto Klemen Brumec




Vidite kako moje muce fino posedajo v naravi? To je šele uvod, potem pridejo še fantje, pa majhne tortice, pa čudoviti pogrinjki 100% Suzi. Na piknik so nas povabile kreativne punce iz Dom in Stila. Tale zabava je bila ena izmed tem za njihovo novo številko poletne spletne revije. Še veliko lepih slik in zanimivih tem boste našli, če pokukate sem.

You see how my cats are enjoying small talk in the nature? But there is more to come. They expect boys to, while this is supose to be a boy´s party, and some cupcakes and lovely settings from 100% Suzi. Very creative and entuziastic girls behind the Dom in Stil / Home and Style invited us to join the party for their new summer edition online magazine. You ara going to find more great photos, stylins and themes if you look hire.

12 komentarjev:

  1. ojooooooooj!!! glavo mi bo razneslo, kako je to lepo!!! :)
    pa cisto damske zgledajo, ko tako mizijo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšna kul serija! Res so lepe fotke, tudi revija je luškana.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiiiii kok luštn piknik :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pikniki so zakon, sploh v majčji družbi :). Res luštno!

    OdgovoriIzbriši
  5. waw, kako luškan piknik! Čisto je MJAW! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem že mislila,dane boš objavila:). Izvrstno izgleda!!!
    Še več takšnih... in podobnih:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Piknic time. Wonderful :)

    OdgovoriIzbriši
  8. genialno. takoj bi se uturila za mizo. pomoje so cool druzba:)

    OdgovoriIzbriši
  9. this made me smile, it´s so cute :)

    OdgovoriIzbriši