ponedeljek, 21. januar 2013

Majhne stvari / Little things



Se tudi vam zdi, da se je leto prehitro začelo? Januar je skoraj pri koncu jaz pa še niti začela nisem uresničevat svojih novoletnih obljub. Res imam visoka pričakovanja od tele 13-ke, mogoče sem zato tako pikolovska. Pa prva polovica meseca je bila obupna, moj prehlad se je vlekel še od praznikov naprej.
Me je pa zato pred parimi dnevi razveselila pošta. Prišlo je moje rojstnodnevno darilo, print granatnega jabolka od Anek. Dolgo sem si ga želela in zdaj je tu. Rada imam granatna jabolka, ker me spominjajo na otroštvo, vedno jih je bilo v izobilju. Kasneje so prihajali v paketih, ki jih je pošiljal moj oče, skupaj s suhimi figami in čokolado.
Na moji nočni omarici-mizici me je lepo presenetila in razveselila Hiacinta. Končno se je odprla, sem mislila, da mi ne bo uspela. Morala bi biti bela, pa si je nekje vmes očitno premislila in zdaj imam modro. Nad njo visi lovilec sanj, ki sem si ga kupila na Božičnem Art marketu pri Little Amber. A poznate to punco? Njeni izdelki so nekaj nadvse finega in delikatnega, meni se zdi zelo nadarjena.
In še pogled skozi okno moje spalnice, ki je najlepši. Na oknu je moja "special occasion" torbica, ki jo redko nosim, je pa krasna dekoracija. Poleg je pa Anina ogrlica o kateri sem pisala že tukaj.
To so te male stvari, ki me razveseljujejo. Kaj pa vas spravlja v dobro voljo, me prav firbec matra?

Do you also think that the year started too fast? January is almost over now and I have not even started implementing my New Year's promises. I do have high expectations from this year ( it is 13, right!), so I'm probably a bit unpetient when things do not go as I planed them. The first half of the month was awful, my cold has dragged on since holidays.
But  a few days ago I recived a happy mail that made my day. There was my birthday present, pomegranate print from Anek. I wanted that print for long time and now it is here, waiting to be framed. I love Pomegranates, because they remind me of my childhood. Later on they came in the packages sent by my father, always along with dried figs and chocolate. 
I was pretty surprised and delighted by Hiacinta, wich started to bloom right there on my bedside table. Finally! It supposed to be white dough, but it is blue and I do not mind it now. Above it I hanged the dream catcher that I bought from Little Amber at the Christmas Art Market. Do you know this girl? Her items are so fine and delicate and i find her very talented. 
And finally a look through my bedroom window. I love that look. I hang my "special occasion" purse on that window. I rarely wear it, but it is a great looking thing and lovely decoration. It matches well with my gray  necklace from Ana, don't you think? 
These are the little things that make me happy right now. I'm curious to find out what puts you in a good mood theese days?


14 komentarjev:

  1. oh, srečka ti, dobila si Anin print, jaz se že dolgo odločam ampak ker hočem dvojčka je to "investicija"...hmmm, mene spravlja v dobro voljo moj Stena, na kateri se nizajo, premikajo, potujejo koščki inspiracij, pod njo leži zadovoljna pujsasta cucka, skladovnice knjig in na tleh uokvirjeni trenutki iz mojega lajfa.
    me je pa danes prav tako pričakal paketek iz Pariza, natančneje Atelier Beau Travial. Črna torbica Rose je danes dobila začasno mesto na Steni.
    Lepo je biti doma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Matilda, sem poguglala Atelier beau Trivial...veličastna je tvoja nova torbica :). A veš da se že dolgo odpravljam na bolšjaka po kake stare gobeline...sem imela tudi jaz eno podobno idejo, pa evo vidim da je itak že vse narejeno :).
      Res je lepo biti doma, mene skrbi, da se bom spremenila v hišno mačko ;).

      Izbriši
  2. ooo same lepe stavri!Mogoče bo čudno izpadlo, ampak mislim, da še nism jedla granatnega jabolka... :) so mi pa lepa ful, kot en zakladek zgledajo, moram čim prej poskusit...
    glede prehlada te čist razumem, meni že več kot enotedensko ležanje ne pomaga in še kar šmrcam in kiham in sploh se ne premakne nikamor tale prehlad... zelo zoprno res...
    osrečujejo me pa brce mojega otročička... to najbolj! :))
    lep teden ti želim in čim več prijetnih malih stvari, ki so ubistvu... VELIKE! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana moje male stvari so prave prčkarije v primerjavi z brcami tvojega-vajinega škorčka. Iiiii men se kar milo stori. Kdaj pride? Sem si prav zapomnila da enkrat maja? Lepo bodi in čimprej se pozdravi.

      Izbriši
  3. Lepo po vrsti ... tvoje granatno jabolko je za vseh deset prstov obliznit! Tudi mene je pred "nevemkolkčasa" obsedla ta granatnojabolkomanija. Iz jesenskega obiska Istanbula sem tako privlekla tri keramična (vazice), čisto bela, ki sem jih iskala po celem Istanbulu in potem končno našla, kje drugje, kot na bazarju. Najbolj nobel od nobel, pa v nobeni od tkim. "hohštaplerskih" trgovin jih niso imeli. :) Da je bila mera polna, so granatna jabolka padla tudi okoli mojega vratu - nafilcana namreč. Tako, toliko o granatnih jabolkoh. Hiacinte pa ... komaj čakam na svojo okensko polico, kjer bo prostora za hiacinte in še kaj. Pred leti sem razbila bučko (Ikea) za hiacinto, pa vse od tedaj nisem našla nič primernega za te rastlinice. Kje si ti kupila svojo bučko?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja, granatna jabolka so res super. Okusna, lepa in fotogenična...tko da ni čudno da so te tko zapeljala. Enkrat sem nekje vidla srebrne uhane, mala granatna jabolka...čist so me napalili, samo cena me je odbila :).
      Jaz sem mojo bučko dobila kar v škatli skupaj s čebulico in to v Lidlu.

      Izbriši
  4. Krasen zapis v stilu, kako je lahko že marjetica v kozarcu marmelade nekaj prečudovitega. Ni lepšega kot ceniti in opaziti drobne stvari, pozornosti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Špela :), včasih mi uspe ujeti ravnotežje in takrat se veselim tudi takih malih reči. Fino je če mi uspe premagat pesimizem.
      Nič nisi napisala kaj tebe razveseljuje. Sicer pa itak vem, kaj je zdaj pri tebi na prvem mestu :).

      Izbriši
  5. love your special occasion purse as a piece of art!

    smiles to you, and hope you will feel 100% soon.

    michele

    OdgovoriIzbriši
  6. Same dobre reči... Lepo je biti doma,ja:)
    Kot biti srečen tukaj in zdaj...ter videti, občutiti, podeliti ali dobiti tisto nekaj...kar šteje in da življenju vrednost.
    Pa saj je še več kot 300 dni tega leta:)
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  7. vidim, da si obiskala zlato jabolko. hvala:D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sori tolk sem smotana da ti na tisti mail sploh nis odgovorila. Sem vidla fotke, mi je blo ful vsec in ket nisem takoj napisala sem potem pozabila...al sem pa mislila da sem....to bi blo cist v mojem raztresenem stilu :-).
    Na dobri poti sta, zelo mi je vsec. Pa lepe kroznike imaya ;-).

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit zapis s še lepšimi, navdihujočimi fotografijami. Granatna jabolka sem dodobra spoznala šele v Deželi mlinov na veter. Multikultikuhinja pa to.
    Kje pa si odraščala?
    Veliko uspeha in sreče s tvojo 13-ko!

    OdgovoriIzbriši
  10. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. thanks a lot

    Also visit my web page ... uzdatniacze wody

    OdgovoriIzbriši