četrtek, 23. junij 2011

Komaj čakam.

Še čisto malo, dvakrat gremo spat in potem morjeee! Tako govorim svojim otrokom, ko me sprašujejo kdaj bo končno prišel dan ko gremo na morje. Za njiju je dan precej daljši kot zame in do odhoda se jima zdi še cela večnost. Meni pa je dan običajno prekratek in skoraj nikoli ne uspem narediti vsega kar sem si zamislila. Tokrat pa tudi jaz odštevam in komaj čakam.
















Fotografije za kolaž sem si sposodila pri GrainAndSilk oziroma Katarini Krizanovicovi. Se splača pogledat v to trgovinico, Katarinine fotografije so čudoviti utrinki sprehodov v naravi in nostalgično obarvane čustvene impresije. Če vam je tovrstna fotografija všeč, si še več lahko ogledate na njenem blogu in spletnem portfoliu.

5 komentarjev:

  1. Uživajte na počitnicah, Valentina!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživaj-te :)
    Potem pa z novo energijo naprej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe počitnice in veliko navdiha za vezenje :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživajte! ;) Morje je vedno fajn, jzt sem tudi takšna kot tvoji otroci, odštevam dni in čakam da bo 15.julij in vse gre groooozno počasi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. beautiful pictures, make me want to go on vacation :)

    OdgovoriIzbriši