torek, 2. avgust 2011

HERZENSART

Angeli varuhi
Morska deklica
Viking
Babičin šivalni stroj ima posebno mesto v ateljeju.

Ideje se rodijo v skicirki.
Kdo si ne bi želel takšnega kreativnega prostora?
Sandra Monat na delu.
Srčna viteza
Dragi moji, zadnje čase veliko pavziram, saj so navsezadnje počitnice in je treba poskrbeti, da imajo otroci, in jaz z njimi, čim bolj zanimivo in dogodivščin polno poletje. Dnevi kar frčijo in spet se mi zdi, da bo poletja še prekmalu konec. No, zdajle morda vseeno ne bi o tem, jamranje pride na vrsto novembra, ki je zame najbolj otožen mesec.
Tokrat bi vam rada predstavila Sandro Monat in njeno majhno podjetje Herzensart. Sandra je ena izmed tistih kreativnih žensk, ki sem jih odkrila pred dobrima dvema letoma. Bile so živa spodbuda in nekakšne muze nastajajočega Studia13. Kar nekaj jih je, zato sem se odločila, da vam vsakič predstavim po eno in sicer pod skupnim imenovalcem Lutkarice.
Sandra je svoje podjetje ustanovila pred šestimi leti in od takrat naprej je v svojem studiu v Seigburgu pri Bonnu ustvarila že celo vrsto ljubkih, mehkih karakterjev. Poleg čudovitih igrač oziroma blazin iz blaga se je njena ponudba kmalu razširila na melaminske krožnike, gumijaste štampiljke, voščilnice in podobno. Nekaj iz njene ponudbe si lahko ogledate na zgornjih fotografijah, ki sem si jih izposodila na njenem blogu. Sandra sama oblikuje in šiva svoje izdelke, ki so zato narejeni v majhnih serijah oziroma so unikatni. Zelo mi je všeč njen sodoben in prečiščen slog oblikovanja, moj najljubši lik pa je viking, ki je že nekaj časa na mojem seznamu želja.

Dear frends, I´ve been very busy organising summer activities for my boys lately. Apparently there isn't much time for sewing and blogging. So it came across my mind that this would be perfect oportunity to introduce some realy creative ladies, who I admire very much, and who are a true source of an inspiration for me. This time I would like you to dive into the beautiful world of Sandra Monats creatures. I´ve found out about her brand Herzensart two years ago and since then I have a big crush on these lovely, soft creatures of hers. And my favorite.....it´s quite difficult to deside, but her brave Vikings are definitely on my wish list.



4 komentarji:

  1. Čarobno, pravljično... tudi meni so njene reči zelo všeč. Se vidi, da dela z ljubeznijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaaaaaaaaaa! V vikinga sem se tudi jaz zaljubila na prvi pogled;) pa čudovit atelje!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepo,lepo,lepo in še enkrat lepo....
    viking je pa ZAKON......

    OdgovoriIzbriši