četrtek, 1. december 2011

Oh Happy Day



Letos sem se odločila, da otrokoma sama naredim adventni koledar. V gozdu sem pobrala dve odlomljeni veji, ju malo okrasila in nanju obesila po 24 mikavnih zavojčkov. Izdelava je trajala kak teden, ker sem najprej obesila veji, čez kak dan ali dva sem ju okrasila s trakci in zvončki, zavijanje darilc pa je tudi potekalo v dveh etapah, saj 48 zavojčkov ni tako malo. Ker se je vse skupaj vleklo, prvega decembra pa kar od nikoder, sta bila otroka blazno nestrpna in sta svojo radovednost prav s težavo obrzdala.
Danes je bilo eno zelo veselo in razigrano jutro!

This year I decided to do a diy Advent calendar for my boys. I picked up two broken branches in the woods decorate them a little with some ribbons and small white bells and then hung 24 charming small packages on each of them. Production lasted about a week, since I first hung branches and then after a day or two I decorate them with ribbons and bells. Gift wrapping also took me two days, as 48 packets is not so little. The curiosity of my two boys was huge and it was very dificult to hold them back untill the first December. 
Today was a very happy and cheerful morning!

7 komentarjev:

  1. Kot začarana buljim v monitor, povsem očarana, bravo mami❣

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako luštno! Super ideja in krasna izvedba. Me ima, da bi si ga kar sama sebi izdelala :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw, kako lepo! Škoda, da nisi tole objavila pred tednom dni, da bi lahko še jaz naredila copy paste... Super ideja! Bo pa za drugo leto;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesela in razigrana decembrska jutra - neprecenljivo. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lepo! To si moram zapomnit, da bom nekoč naredila svojim otrokom:)

    OdgovoriIzbriši
  6. U, jst bi tudi bila otrok.)) Sem pa ugotovila, da veje, če smo že pri njih (ker za drevesa itak že vem), postajajo moja obsesija. Zdaj jih imam povsod že. Pa milijone novih idej za izdelke. Simpl pa fajn:) Tako kot kamni, ko se jih naveličaš gredo nazaj v reko.

    OdgovoriIzbriši