ponedeljek, 20. februar 2012

Smaller predstavlja Studio13


Dragi moji, zelo vesela in kar malo važna sem že par dni. Da bi vse skupaj še malo podaljšala sem se sklenila považiti še pred vami. Pred nekaj dnevi so na blogu Smaller, ki izdaja tudi Smallmagazine, objavili mojo malo spečo muco in to v družbi z sovico Abigail Brown, angleške oblikovalke, ki jo zelo občudujem. O Smallmagazine sem že pred časom pisala tukaj, o Brownovi pa v kratkem sledi prispevek pod rubriko Lutkarice.
Kaj pravite, a ni fino, no :)?

10 komentarjev:

  1. bravo, pa v kakšni družbi!!!
    pri Abigail sem pred leti naročila broško in ne moreš verjet kakšna preciznost je v vseh tistih "scufanih" koščkih blaga, ki jih začara v žvalce

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke! V taki družbi izgleda še bolj cart!
    Kar bodi važna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Suuuuper, čestitam, tvoje mucke so svetske! Sovice te pa resnično spremljajo na mnogih korakih ツ

    OdgovoriIzbriši
  4. Juhuhuhuhu bravo.....totalno lep mucek ....kar tako naprej :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. men je tudi tale pinky zlo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Drage punce, najlepša hvala vsem za lepe in spodbudne besede. Tole je prišlo v pravem trenutku, zdaj pa zadosti važičkanja in grem delat :).

    OdgovoriIzbriši