četrtek, 28. marec 2013

ARTISH - PRVIČ


Oglašam se, da vam slavnostno naznanim ultramega pomemben dogodek ;). To soboto in nedeljo je spet Artish in Studio13 bo tam prvič! To je moj drugi sejem, prvi je bil Božični Art market, in obljubila sem si, da bo naslednjič vse točno tako kot sem si zamislila - popolno. Pa ni, oziroma ne bo, ker mi zmanjkuje časa za vse kar sem si zamislila, pa tokrat raje ne bom govorila o tem kaj bi...če bi...
Spet drvim na vse konce, počnem preveč stvari hkrati in si obljubljam, da se bo vse to kmalu uredilo in umirilo. Raje, kot da bi naštevala, kaj vse sem vam še želela povedati, vas napotim na zapis Frišne Polone, ki me je včeraj v trenutku spravil v dobro voljo. Skoraj identično bi lahko zapisala tudi jaz, samo da je Polona to naredila prej in na bolj zabaven način kot bi znala jaz.
Je pa hecno ne, kako smo ljudje (tukaj mislim sebe) naštimani, takoj nam je lažje, če vidimo da nekoga tarejo podobni problemi.
Najbrž ste opazili, da je moja spletna stran v prenovi? Blog tudi prijazno čaka na spremembe, načrti so zapisani v blokcu, sezona teka in totalna preobrazba telesa in duha je v planu, listek-pokliči taščo pa je pripet na hladilnik. Vse to bo.....čimprej :).
Še prej bo pa Artish! A pridete kaj pogledat?

6 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Super!Dej me mal pocukaj za rokav, da slučajno ne bom izpadla važička.

      Izbriši
  2. OJEBELACESTA keri hudi mački!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. sorri, otrok prijavljen. To sem seveda jaz, Polona

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bom tam kar cel dan.. brez kupa reči, ki so v planu že od mojega prvega Artisha.. ampak se bom kljub temu imela fajn in ti tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Men spet ni uspelo priti... Je šla pa moja tamala sestrica in je bila navdušena nad tvojimi mačkončki :).

    OdgovoriIzbriši