petek, 9. maj 2014

Petkova barvna inspiracija

slika, Erin Gregory

Danes sem za barvno inspiracijo izbrala tale šopek in sicer iz dveh razlogov. Ta letni čas je zame čas šopkarjenja. Na pasjih sprehodih, po travnikih in v gozdovih se preprosto ne morem upreti vsem zanimivim rastlinam in kar naprej sestavljam šopke. Sem že pomislila, da bi jih fotografirala in vam jih tukaj pokazala, samo me skrbi kaj si boste mislili o meni. Občasno kakšnega objavim na Instagramu, če vas zanima, pokukajte sem. Moji fantje so me že malo naveličani, ker me na sprehodih kar naprej čakajo in menda pretiravam. Ne morem si pomagat, naravnost uživam v nabiranju in sestavljanju teh divjih šopkov. Včasih sanjam o tem, da bi imela cvetličarno, kjer bi delala šopke iz divjih rastlin ali pa bi slednje kombinirala z gojenimi. Mislila sem, da se to dnevno sanjarjenje izpoje ob koncu pubertete, pa se pri meni ni. Še kar traja, čeprav sem, kot bi temu lahko rekli že zrela ženska in tudi življenje me je že parkrat krepko soočilo z "kruto" realnostjo.
Verjamem v to, da je življenje tako kot si ga naredimo. Melodrama, kriminalka, komedija, grozljivka ...marsikaj generiramo sami, z razpoloženjem ali pa z odnosom do drugih ljudi. Čeprav po naravi nisem prevelik optimist, se trudim na življenje gledati z rožnatimi očali. Seveda mi pogosto ne uspeva. Se pa trudim in to je najbrž tudi že nekaj, se vam ne zdi? Ugotovila sem, da mi šport oziroma fizičen napor pomaga, še posebno takrat, ko se mi na glavo usede temen oblak. Ponavadi se zaletim v hrib, bližje ko sem vrhu, bolj lahka je glava in tudi slika je precej bolj jasna.
Jah, spet sem mal zašla :), tok zavesti me je odnesel, bi rekel moj moški. Pa vseeno, zanima me vaše razmišljanje na to temo. Predvsem pa tudi to, kako se vi spravite v pogon in boljše razpoloženje, če se vas loti melanholija?
Aja, slikca, saj res! Sem rekla da sem jo izbrala iz dveh razlogov, ane? Drugi je ta, da je vreme spet lepo in bo spet več priložnosti za slikanje, slikam namreč najraje zunaj, na terasi. Že nekaj časa imam v shrambi veliko, zares veliko platno. Čakam na pravo inspiracijo, tako barvno kot glede kompozicije, medtem pa listam po internetu in zbiram ideje na Pinterestu. Avtorica tihožitja zgoraj je Erin Gregory,  slika pa me je pritegnila predvsem zaradi izjemnih barvnih kombinacij. Če je všeč tudi vam, pokukajte še tukaj, mogoče najdete kakšno, ki je še bolj po vašem okusu.
Lep vikend vam želim.

3 komentarji:

  1. Ah, ti šopki:).
    Travniški. Vrtni. Kupljeni. Podarjeni. Dobljeni. Otroški. Tudi sama obožujem vse povprek.
    Vsak nosi svojo zgodbo...
    Pokukam tu in tam tvoje fotke... Nekateri trenutki so kar za podaljšat:). A čas gre naprej...
    Hvalaaaaaaaaaa za povezavo!
    Lep in prisrčen vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi Anci, pogresam svoj blog in pogovore z spremljevalci. Trenutno sem v drugem svetu, poglej na instagram :). Se pa kmalu vrnem, obljubljam, zaprmej.

    OdgovoriIzbriši