sreda, 14. september 2011

Oljka, macesen in sivka

Včeraj je bil čudovit dan, in še 13. za nameček, kar si lahko vsakdo razlaga po svoje, pa naj bo vraževeren ali ne. Vzela sem si nekaj uric čisto zase in to me je zelo osrečilo. Na terasi sem  si privoščila ledeno kavo in prelistala novo Elle. Kupila sem jo, ker vem, da je notri intervju z pepermintko. Bravo Katja! Poleg tega je notri ena luštna pisana hiša, polna zanimivih predmetov, katere (so)lastnica in dekoraterka je Silvia. Zanimiv je tudi intervju z našo oblikovalko Niko Zupanc ter s perspektivno srbsko slikarko in oblikovalko Jeleno Blečić. Mimogrede: mislim, da sem se zaljubila v en njen stol in spomini iz otroštva mi prišepetavajo, odkod je prišla inspiracija zanj.

In če se vrnem nazaj na teraso, naj povem, da jo obroblja sivka, ki še kar cveti. Menda bi jo morala že zdavnaj porezati, da se rastlina pred zimo okrepi, ampak meni so cvetovi tako všeč, da jih pustim rasti, dokler se sami ne posušijo. No, in zato sem bila prijetno nagrajena, obiskala sta me namreč dva metuljčka. Medtem ko sem od zadovoljstva kar predla, sem pofotografirala še svojo novo pridobitev - oljko. A ni lepa? Dolgo sem si jo želela in zdaj jo imam. Tako kot jaz, se je tudi ona zadovoljno sončila na terasi. Ko se bo shladilo, jo bom prenesla noter in upam, da bo lepo prezimila. In za konec še macesen. Tista nočna omarica in stranska mizica ob kavču sta iz macesna, ki je včasih stal ob naši hiši. Macesen je šel preveč v višave in je postal nevaren, zato smo ga morali posekati. Zelo smo ga imeli radi in zato smo se odločili, da mu podarimo novo življenje. Pri tem projektu je aktivno sodelovala moja mami, ki veselo kipari in je spretna z motorko. Deblo je zrezala na manjše kose, olupila lubje in na grobo prebrusila. Potem sem nastopila jaz. Fino brušenje, oljenje, spet brušenje, voskanje in za piko na i še filc, ki sem ga nalepila spodaj, da zadeva ne praska po tleh. Tako, zdaj imamo dve novi nočni omarici in eno stransko mizico, ki poleg vsega še prav lepo dišijo. Ah, kaj če bi bil vsak dan praznik? Najbrž ne bi bilo zanimivo. Za konec pa še Iron and Wine in en sproščujoč komad, tukaj.



7 komentarjev:

  1. Navdušena sem nad vašim macesen-projektom! Slike nasploh razkrivajo toplino in lepoto vašega doma - tvoj odsev :-)

    Prazničnih dni vsak dan si po moje ne gre želeti, saj bi kaj hitro postali prazni dnevi :-( Z navdušenjem pa pozdravljam idejo, da si tu-pa-tam naredimo poseben, samo naš dan, na en x-dan, ne le takrat, ko tako pove koledar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako lepo! Očitno se macesen dobro počuti v svojem novem življenju - tako toplo in lepo deluje ob postelji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, to pa je energije poln zapis. Da bi bilo le več takih :) Terasca s sivko in oljko ter ledeno kavo se tako dobro sliši.. trenutno mi manjka samo še oljka :) Ampak tudi ta je že dalj časa v planu :)
    Vsi rabimo kak tak dan. Me veseli, da si ti v tvojem uživala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito novo življenje macesna!še posebej kot nočna omarica. in ful lepa šalčka za čaj!

    OdgovoriIzbriši
  5. O hvala, hvala punce. Mi zelo godi, da vam je všeč tale projekt z macesnom. Ideja ni moja, je že večkrat videna po raznih revijah, ki jih spremljam, pa vendar! Vsekakor tudi jaz mislim da je macesnu takole lepše, kot če bi ga razžagali za kurjavo :-).

    OdgovoriIzbriši
  6. Nočna omarica je čisto preprosti božanska. Drevo v spalnici, tako debelo, za objet in pobožat pred spanje. Če to ne pomirja...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva ideja! Zelooooooooooo luštno izgleda!

    OdgovoriIzbriši