sobota, 17. september 2011

VSE NAJBOLJŠE!!!




Danes je poseben dan. Naš dragi pater familias praznuje rojstni dan in to okroglo številko. Tole torto mu je spekla moja sestra, kar je še posebej obeležilo dogodek. Moja sestra namreč ni prav navdušena kuharica in se tega opravila bolj poredko loteva. Skoraj prepričana sem, da je tole njena prva torta. Mislim, da mi ob tem dejstvu "food blogerke" in blogerji seveda, zdaj  lahko oprostite za tale skrajno amaterski in nestiliziran posnetek. To torto sem preprosto morala fotografirati!
Zjutraj, ko jo je prinesla, smo si  jo ob kavici  tudi privoščili in zelo je bila okusna.

7 komentarjev:

  1. Take stvari največ štejejo - pa še prav simpatična je! :)

    Kot tudi ne kaj prida kuharica se sama z lahkoto vživim v sestrino zmagoslavno počutje; namreč: pred kakimi 10imi leti sem imela neko "tortno obdobje" :) in sem plavala na oblakih vsakič, ko sem kakšno naredila.
    (je pač hudič, če živiš v družini, kjer mami in sestra, če omenim samo najožje, obvladata peko in okraševanje tort v nulo. :)

    P.s.: tort ne maram, zato sem poudarek dajala videzu in okraševanju z rožami (takrat je bila ravno popularna tista serija oddaj z Jeleno de Belder). :)

    Lepo praznovanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ne pečem tort škorčica, pa ne zato ker jih ne bi marala, obožujem jih. Mene je zaznamoval debakl s prvo rojstnodnevno torto za mojega prvorojenca. Zdelo se mi je, da za prvi roj. dan mora pa mati torto spečt. Zamislila sem si neko blazno kulsko, vsaj na sliki in v opisu se je zdelo tako, torto z polnozrnato moko, korenjem in bananmi. Sej zgledala je še kar ampak ko so jo otroci poskusili, so se spačili in me vprašali če je to kruh. Še dobr, da je bil moj mulc star šele eno leto, drgač bi ga to zaznamovalo!! Mislim, da sem komaj zadrževala solze. Od takrat se še nisem opogumila za nov podvig. Enkrat bom, gotovo, mam že kup receptov.
    Jeleno de Belder sem pa tudi jaz zelo rada gledala. Tolk je luštna ta gospa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi prav lepa ta torta in verjamem, da tudi dobra. Saj ne rečem, eni res znajo naresti s tortami prave mojstrovine, vendar so mi najlepše torte take domače, ki ni vse na milimeter "polikano", kot iz starih časov. jaz tudi ne pečem, že dolgo nisem nobene, vendar jih imam rada. Take kremaste, sočne, ki se kar stopijo v ustih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Torta na fotki je prav fajn! Morda ji manjka kanček dodelave na obodu, sicer za moje normative ♥ ♥ ♥ Maline na vrhu so mamljive, najbrž pa slastni sladko-kiselkasti sadeži niso služili le za dekoracijo :-)

    Valentina, ne biksaj ga s tortami!
    Polnovredne korenčkovo-bananine torte ne postavljaj ob rob z biskvitnimi, bogato prepojenimi, kremnimi oh-in-sploh sladkimi pregrehami. Vsa čast, da si se lotila, nisem pa presenečena nad kulinarično oceno malo starejših otrok ;-) Iskreni in neposredni, kar je njihova odlika, so seveda pričakovali vse kaj drugega...

    V zadnjem času sem večkrat slišala, da mame ne pečejo tort otrokom predvsem zaradi strahu, da okrasitev/poslikava ne bo dovolj lepa... Zaboli me, ko slišim. Imam namreč čudovite spomine na torte iz otroštva. Vedno domača, vedno približno ista: 2 plasti rumenega in 2 rjavega (čokoladnega) biskvita, čokoladna krema, domače vložene višnje, sladka smetana,... in svečke za pihat, obvezno! Vrhunske torte, vse po vrsti, da ne omenjam, kakšen žur je bil že med pripravo. Mami mi je dala vedno kaj za obliznit, skor' sem posode pojedla :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Barva je taka da bi jo vso oblizala in všeč mi je "rustična" obdelava...dodelanost je zame precenjena in opažam, da tudi Veliki slaščičarji ne prisegajo na super simetričnost in ostri rob. Prostoročnost je ponovno IN;)

    OdgovoriIzbriši
  6. No, to bom pa takoj prenesla sestri matilda! Mislim, da je preliv dala na torto, ko je bila še v kalupu, zato se ni razlil.
    Oka, pa saj ga ne biksam več. No ja čisto malo. Takrat sem bla sveže pečena mamica in vsi okrog mene so prisegali na neko kuharico za male papavčke, al nekaj takega. No zdaj sem precej starejša in modrejša, tako da naslednja torta bo moja :-).

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh meni zgleda super in ful okusna, do take mere, da se mi je zdej zaluštalo nekaj sladkega! :)

    OdgovoriIzbriši