ponedeljek, 11. februar 2013

A imate kej za pusta-hrusta?



Ste se letos že kaj našemili? Mi se nismo. Otroka sta bila na smučanju, odrasli del družine je pa preresen za te štose. Takole sta se moja fanta zamaskirala lani. Tukaj na vasi imajo otroci navado, da gredo od hiše do hiše in v svoje malhe pridno nabirajo sladkarije, flacante, krofe in včasih celo kak evro. Poleg tega je v naši bližini pustna zabava kamor se pridejo en drugemu pokazat in preverit kdo ima najboljšo masko.
Nekaj več o naših navadah si lahko preberete na krasnem blogu Bag of pretty, ki ga piše simpatična mlada mamica Petra.
V njeni rubriki Carnival series danes s kratkim intrvjujem gosti Studio13.

3 komentarji:

  1. joj, joj kok sta cort

    ej, jaz načeloma se ne šemim za pusta se že cel cel let dost, ampak kaj pa če bi se me babnce našemle naslednje leto pa gremo ven plesat aa, to ne bi bilo slabo, kr sploh nismo prestare, če se mene vpraša prav nasprotno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja seveda da nismo prestare, nikakor :)! Ampak tole drugo leto...mal je daleč. Drgač sem pa jaz za, takoj podpišem, samo povej kam.
      Bo treba še prej kak plesni večer na Metelkovi organizirat, kaj praviš?

      Izbriši
  2. Ob tem branju (in intervjuju) se človek še zaljubi v pusta.
    In... Hvala! Ukradem idejo za miške. Sem že čisto pozabila nanje....

    OdgovoriIzbriši