torek, 19. februar 2013

Sobotno druženje in delavnica


V soboto sem se udeležila fotografske delavnice, ki jo je organizirala Petra iz Dom in Stila. Klemen Brumec, ki je sicer taglavni kar se fotografije tiče pri tej reviji, nam je na praktičnih primerih pokazal, kaj je prav in kaj narobe oziroma na kaj moramo biti pozorni pri fotografiranju.




Nadvse poučno je bilo, samo jaz svoje domače naloge nisem ravno dobro opravila. Obožujem fotografijo in tudi v času študija je bila v središču mojega zanimanja. Zanima me vse, kompozicija, motiv, impresija, pomen....razen tistega kar je povezano s tehniko. Nisem naštudirala navodil svojega aparata kot nam je naročil prof. Klemen in ja, spet sem fotografirala na avtomatiko. Ta pomankljivost se lepo vidi prav na teh fotografijah kjer so portreti udeležencev. Močna svetloba od zadaj mi je nagajala :).


Upam, da me bo Klemen vzel še na kak tečaj in bom v tej smeri naredila kak korak naprej. Sicer je bilo pa nadvse prijetno druženje in spoznala sem nekaj novih zanimivih ljudi. Nekatere sem poznala samo preko blogov, druge pa po njihovih kreacijah. Prav vseh mi ni uspelo spoznati, ker očitno preveč govorim in je, preden sem naredila cel krog, že zmanjkalo časa. Fotografirali smo izdelke Studia Oblique, Sonja ustvarja, Sobazrazgledom, Bina keramika in Frišne Polone, medtem ko sem jaz na svoje muce popolnoma pozabila in so lepo počakale spravljene v torbi, na pot nazaj domov. Sem pa zato prijetno poklepetala z 100% Suzi, Polono, Ano in dvema simpatičnima primorkama, Nino in Tino.
Hvala Petri za dobro voljo in čas, ki je potreben za organizacijo takšne delavnice. Mislim, da smo vsi uživali in jaz že dvigujem roko za repete.

10 komentarjev:

  1. moćno upam, da bo še kdaj, ker moram, moram,moram bit zraven!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pa nujno Matilda, nujno! A se ti je kaj kolcalo? Tam sta bili tudi dvetvoji sokrajanki Nina (vsecno) in Tina (iskrice), pa nobena te ne pozna, sva z vesno preverili :) Zelo si skrivnostna, draga moja. Če ne prideš ti, pridemo pa mi v Koper ;).

      Izbriši
    2. ziher me deklice ne poznajo, ker bi jima bila lahko teta:D sem pa skoraj sigurna, da sem Nino že videla (na tržnici? v knjigarni?)..no, vsako soboto sem kot del tima Zlatega jabolka na tržnici pod palmami (razen ko mrazuje) in kadar naju ne nadomešča lepa mladenka ... skratka, ko zagledate za stojnico z omamnimi dobrotami dve veseli teti, sem ena izmed njih jaz:D

      Izbriši
    3. Matilda, v soboto imava zmenek;) pridem po dobrote, da se v zivo pokukava;)

      Izbriši
  2. Vsekakor si bila bolj uspešna pri fotografiranju kot jaz :) Moje sploh niso za pokazat :)
    Se vidiva v soboto :)

    OdgovoriIzbriši
  3. To ste se pa imeli prav fajn, pa še poučno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu, kako fino. Jaz bi tudi....se družila s fajn puncami in delala take fotke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej se boš Špela, samo da škorček malo zraste ;). Sonja žal sem morala odpovedat, spet mi je zmanjkal časa za šivanje, mogoče pridem samo pogledat. Darja, res je blo luštno, pridruži se nam naslednjič še ti :).

      Izbriši
  5. vse slike so mi všeč:) te reciklirane skodelice od 100% suzi pa zmagajo na celi črti, v prvo sem mislila,da so steklene, res so hude :)
    v glavnem, že se vselim naslednje delavnice jupajdi ja ja

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadnobl!!!! Všeč!!
    Tud' jaz bi tako uživala:)

    OdgovoriIzbriši