petek, 6. januar 2012

Moj mali angelček


Na razprodaji novoletnih okraskov sem kupila mala angelska krilca iz pravega perja. Nameravam jih uporabiti za dekoracijo sobe tega navihanega "angelčka" zgoraj na fotografijah. Saj vem da je malo kičasto ampak meni je ena zmerna doza kiča vedno všeč. Z angelčki sem obsedena že nekaj časa. Majhne figurice iz gipsa sem začela kupovati že pred 10 leti, ko je bil moj starejši "angelček" še dojenček. Obešala sem jih okrog njegove postelje malo zato ker mi je bilo tko všeč, malo pa tudi zato, ker se mi je zdelo, da ga bodo res varovali :).
Kakorkoli iz tistih časov je ohranjen samo še eden, ostali so se razbili ob raznih vojnah in gusarskih spopadih, ki se pa vedno dogajajo nekje v bližini postelje.
Ta starejši angel je zdaj itak že skoraj v puberteti in je skoraj vso mojo  navlako (razen sneženih krogel) vključno s tem glinenim zadnjim preživelim angelcem, izločil iz svoje sobe in tam namesto njega obesil plakat raperja Zlatkota. V njegovi sobi so zaenkrat prepovedani vsi moji dekoraterski predlogi, zato se bom spomladi in dokler je še čas z barvami spravila na sobo malega angelčka. Ko bo narejeno pa jasno pokažem prej in potem :).

I bought a small angel wings from real feathers on Christmas sale. I intend to use them to decorate a room of little naughty "angel" in the photos above. I know it is a bit kitschy but I cant help myself. A moderate dose of kitsch from time to time cant be so bad?  I am obsessed with angels for some time now.  I started buying small plaster figurines 10 years ago when my eldest "angel" was is still a baby. I use to hung them around his bed for decoration and because I tought that they will really protect him :).

However there is only one left now. Others were broken during the wars and severe pirate attacks wich took place always somewhere in the vicinity of the bed.

My older angel is now almost at puberty and he had trown aut his room almost all my junk (except snow balls), including the last surviving clay angel. There is a poster of a lokal raper star Zlatko on his place now. My decorations ideas for his room are prohibited right now , but there is stil time to do some work in my little angels room. I have some ideas for spring time and I promise I´ll show you bifore and after, when the time comes.

5 komentarjev:

  1. Tudi meni so vedno bolj všeč angelčki in tale na tvoji sliki je nekaj čisto posebnega;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, ful lepo napisano in predvsem resnično :)) Tudi jaz sem nosila v svoji fazi vse take zadeve iz sobe.No, zdaj jih nosim nazaj :D Angelček na fotografijah je pa res izredno simpatičen :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa naj kdo reče, da angeli ne obstajajo...:) Čisto pravi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej če rabiš pomočnika za malanje se javim :) jaz ful rada barvam al pa tam sedim pa gledam :) hehe
    A plakat Zlatkota pravič.. ccc :)

    OdgovoriIzbriši