ponedeljek, 16. januar 2012

Možgani na off


Za mano je lep vikend, ki bi ga, če bi se le dalo, podaljšala vsaj še za današnji ponedeljek. Po malo živčnem in brbotajočem tednu, ki sem si ga sama popestrila še z angino, je bil ta, sicer zelo počasen, konec tedna prav poživljajoč. Otroci so šli po svoje, eden na smučanje, drugi k babici, midva pa sva si privoščila dolge filmske večere, neskončna poležavanja in gledanje oblakov.
Naj bo tudi vaš skok v nov teden čim bolj vesel in optimističen! Slednje podčrtam s kolažem zgoraj in muziko spodaj :).



9 komentarjev:

  1. To pa verjamem, da bi tak vikend z veseljem podaljšala. Poznam ta občutek :)
    Pustotnikov sir pa že kar nekaj časa nisem jedla, jajček na podstavku mi je pa sedaj priklical lepe spomine iz otroštva, saj od takrat nisem jedla več jajčka na tak način.

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kakšne lepe fotke :) kakšen podaljšan vikend se bi pa tudi meni prilegel :))

    OdgovoriIzbriši
  3. čeprav je vreme lepo, jst tud kr poležavam. fajn, da sta si privoščila mau romantike:)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmmmm.... kako vama zavidam....in seveda privoščim :) kolaž je pa prav magičen, kar potegne te da si zaželim en tak dolg sproščen vikend! Lep teden!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sila lepo napisano, ter dopolnjeno z, tako glasbenin, kot foto/kulinaričnim doživetjem.

    Aja, da se ve, novi oboževalec tega bloga :>

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala in dobrodošel Brando. me zelo veseli da je med člani tudi kak fant-moški :). In še to, super ime imaš :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JA HVALAAAA. Sem taak vesel, če sem sprejet v medmrežno družbo. Prav pozitivno v teh dnevih!!
      Res mi je super stran, objave so prav iskrive, fotke pa dajo domač filing. Ahhh
      Preko tebe sem tudi našel super druge bloge, kjer se prav tako cutim prijetno in rad prebiram zadeve ob šalci črnega čaja...
      Recimo SARA, me je pravtako čisto začarala. Tiste barve in fotke...

      Izbriši
  7. Ja prav imaš Brando, Sarine fotke so res mal magične :).

    OdgovoriIzbriši