sreda, 18. januar 2012

Nalogina Lubov


Pred časom sem začela s serijo predstavitev ustvarjalk, ki se ukvarjajo z oblikovanjem lutk. Kot prvo sem predstavila Sandro Monat (tukaj), ki je ena izmed mojih najljubših in me vedno znova navdihuje. Imam še drugo najljubšo, a o njej naslednjič. Tokrat vam predstavljam rusko umetnico Nalogino Lubov,  ki sem jo našla po naključju in me je s svojo bogato domišljijo takoj očarala.





V njenem pravljičnem svetu je polno živali in malih ljudi, ki so izdelani tako filigransko precizno, da jemlje dih. Svoje kreacije tudi zelo rada fotografira in jih postavlja v nadvse zabavne kadre. Poglejte lisjaka spodaj, kako se pelje na kolesu s kokošjo pod pazduho!
Vas zanima še več? Poglejte si tukaj.






Vas zanima še več? Poglejte si tukaj.

9 komentarjev:

  1. mene obsedajo kure, zato bi takoj imela tisto kuro izpod pazduhe lisjaka, rešila bi jo:)) drugače pa, ja, škoda da nisem otrok:))

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, kako fine fine lutke! lisica je legendarna, ampak tudi vse ostale so uberluštne. Tele njihove učke me malo begajo, kako so narejene?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja Matilda prav imaš, res so bolj za odrasle. Sploh ne vem kaj se mi dogaja. Jaz prav gotovo nisem nikoli bila ena tistih punc ki zbira in pada na pliškote :), še več, to se mi je zdelo vedno nadvse smešno. Zdaj pa prav trzam na "softies", res! Na Pinterestu imam celo mapico!! Dokler jih ne začnem podivjano nakupovat in kopičit, je najbrž še vse v mejah normale, ane da je?
    Draga Zulejka, mene tukaj marsikaj bega, oči pa res še nejbolj. Ne morem iz svoje kože in se pri vsakem takem izdelku najprej vprašam, kako je to narejeno? Tole je....težko, zelo težko :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako imenitne so!!! Vsaka na svoj način. Za najčudovitejše kotičke....

    OdgovoriIzbriši
  5. Živjo Sabina in dobrodošla. Si prvič pri meni, ane? Ja, tudi jaz bi se težko odločila katero izmed njenih bitij bi imela...:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nisem:) Večkat zvečer pokukam. Luškan blog, zanimive vsebine in cart izdelki!

      Izbriši
  6. ko sem googla Nalogino sem naletela na tole čarodejko http://teplenkaya.livejournal.com/ in tule http://www.blog.evajuliet.com/search?updated-max=2012-01-14T06:57:00-08:00&max-results=10 (muce so za umret)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za ta link Matilda. Nisem poznala Andreeve. Prav imaš, tudi meni se zdijo te ženske kar malo čarodejke. Krasni in topli izdelki.

    OdgovoriIzbriši