četrtek, 26. januar 2012

Vonj po Aziji


Pretirano ležerno sem začela to leto. Nisem si tako zamislila in obljubila ampak bo že. Leto je še mlado in vse se še lahko nadoknadi. Za šivalni stroj se letos sploh še nisem usedla. Tkanine, škarje in številni pisani trakci so lepo pospravljeni v omari in potrpežljivo čakajo name, ki ves čas nekaj urejam in tekam okrog s telefonom v roki. To je tisto, malo brezglavo hitenje, medtem pa moja "to do" lista prav po polžje nabira kljukice. V tem počasnem ritmu se vrstijo tudi objave na blogu :).
Pretekli konec tedna smo imeli doma eno manjše praznovanje ob velikem dogodku. Urban je pritisnil zadnjo piko v svoji tretji knjigi, ki bo na svet prišla enkrat v teh dneh. Zelo sem vesela in ponosna nanj.
Prišla sta Arnela in Gregor, ona je s seboj prinesla polno košaro nekih eksotičnih začimb in super okusen Tiramisu z zelenim čajem. Ker je Natan navdušen nad kuho in nad vsem kar vsaj malo spominja na Japonsko, je bilo jasno, da bo on Arnelin prvi asistent jaz pa deklica za vse. Tudi prav, meni je tako ustrezalo. Skuhala sta Miso juho, zvitke iz riževega papirja z mesom in riževe rezance s praženo zelenjavo in oreški. Slastno, vam povem.


6 komentarjev:

  1. Zveni slastno! Jaz sem tudi zadnjič delala riževe reznce s praženo zelenjavo in piščancem, pa niso uspeli. :-( Imaš morda kak recept za priporočiti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo Tamara. Jaz sem jih tudi že delala, dolgo nazaj, se niti ne spomnim ali so uspeli ali ne. Za recept je najbolje povprašat Arnelo, ki takšne reči pogosteje pripravlja in tudi tokrat je. Jaz redno kuham le zeleni curry, kadar otrok ni doma, ker ga z možem obožujeva. Ostale recepte (eksperimente) pa sproti pozabljam :).

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo lej mene pa asistenta :)) Priden je tale tvoj otrok, tudi manjši je faca. Fino je bilo, tale tiramisu z zelenim čajem je pa res špica! Če boš rabila recept, kr povej, pošljem na mail, preden ga sama pofotkam in naredim bo še nekaj časa minilo:)

    Tamara@ kaj točno pa je šlo narobe? Riževe rezance je treba takoj postreči, dobro je priliti malo kropa od kuhanja vmes, dodati med kuhanjem sezamovo olje in malce soli. Če napi,šeš, kaj je šlo narobe ti bom lahko svetovala:) Receptov je pa toliko kolikor je okusov. Najboljše pa je ostat na simpl, sploh pri rezancih. Si pa omenila piščanca, zato, tukaj imaš recept za Pad Thai, ki ga Gregorju velikokrat pripravljam, samo, da jaz rezance skuham al dente in jih direkt iz kropa vmešam v meso in ostalo. Tudi meso mariniram v sojini temni omaki. http://okusno.je/recept/tajski-peceni-rezanci-pad-thai Sama tega ne jem,ker sem vegi:) Postreči je pa res treba takoj, rezance, ki so odveč pa pustiti v hladni vodi, ker na krožniku se strdijo še bolj kot špageti, če bi pa pustili v kropu bi pa postali pocasti in neuporabni. Obišči kdaj moj blog, mogoče boš našla še kaj zase, veliko še pride:) lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ravno po tem receptu sem delala! S to razliko, da sem upoštevala komentarje pod receptom in rezance res za kratek čas zavrela. Bili so popolnoma razkuhani, celotna jed je bila na prvi pogled podobno naribanim jabolkom, grozno. Morda bi jih naslednjič res morala samo namakati v mrzli vodi? Blog pa spremljam, super je!

    OdgovoriIzbriši
  5. tamara@ hmmm, kakšne rezance si pa imela? niso vsi za vse. ti okrogli so vsi za kuhat, razen izrecni, ki se jih sam v vodi namaka. probaj s ploščatimi riževimi ali pa s kelp rezanci. teh (večino vrst) ni potrebno kuhat :)) lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke Urbanu!!!! Čudovito in nadvse okusno praznovanje!!!!

    OdgovoriIzbriši